Vad ska vi göra med Henry?

Det har inte blivit så mycket skrivet det sista. Jag har ett projekt på G. Jag och M.
Men det tänker jag inte skriva om. Inte än iaf.
Vilken rolig bloggare jag är.
Just nu sitter jag och pluggar, min mage skaver när jag tänker på hur mycket jag måste göra.

Prioritet 1: Sluta skolka
Prioritet 2: Plugga flera dagar i veckan
Prioritet 3: Titta efter möjlig lokal till projektet.
Prioritet 4: Hitta en blond peruk till helgens bravader.
Prioritet 5: Uppdatera oftare

Det är så hårt.
Jag vet att nyckeln till ett harmoniskt liv är att PLANEEEERAAAAA. planera sin tid.
Jag är ingen stjärna på det.
Jag bestämmer det mesta i sista sekund och gillar inte att boka upp saker i förväg.
Nu ska jag läsa klart det sista av Geografin (lär få sitta hela natten) och ladda inför prov imorrn.
Jag ska verkligen försöka skriva oftare här.

Tills nästa gång:
Keep on keeping on and most important... rock on
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0