Festa med barn

Fest idag. Ska man gå? Ska man inte gå?
Har ju som den gamla räv jag är, höhöhö (Lots of LoL) erfarenheter av lokalfester sen tidigare.
Och de säger mig att det brukar gå käpprätt åt hilvide. 9 av 10 gånger.
Människor som kan uppföra sig i vanliga fall förvandlas till spritmonster som springer runt, skriker, spyr.
Man bara undrar vad det är som händer..
Dessa typer av festligheter lockar också parasiterna i vårat samhälle. 93/94or.
Måste jag stå ut med barn som står och drar sina munbloss och strular med allt, då går jag hem.
Då går jag fan hem.

Jag känner sammanlagt 8 stycken 93/94or som jag tycker kan uppföra sig på fest.
Mer än så är det inte. Resten skämmer ut sig, spyr ner och beter sig allmänt störigt.

Jag tänker nog gå dit ikväll, dels för att JAG ÄR BJUDEN.
(också en viktig detalj innan man kommer dit, tycker jag)
Men också för att jag nog inte har så mycket annat för mig.
Hejdo.



/Erica out.


Kommentarer
Postat av: Emelita

Herregud vilken hemsk bild.. ;-P Rolig blogg förövrigt! :-)

2009-03-02 @ 15:39:03
URL: http://emelitao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0