Spiderkiller 2000

Jadå. Nu har man varit hemma och schtekt några dagar.
Jag snor lite ord ur Vissans mun nu. Ord som schtek, glida, len och sånt.
Hon är en soft tjej, galen men soft.

Jag är så trött på skolan och det är inget vidare. Sämsta tiden att lägga av nu egentligen.
Har pågrund av skolbytet mycket att ta igen som jag missat, närmare bestämt Geografi A och Psykologi B
+ att jag måste hänga med och kämpa med nuvarande uppgifter.
Så idiotiskt att skolka, får bli bättring efter lovet. Kanske är det det jag behöver.
Ta en paus ifrån allt chill och chilla ännu mer...
Än så länge ligger Maja överst på Skolk Your Life Out-Listan, så det känns lite bättre.

Vet inte riktigt vad jag ska printa ner..
Något störigt som hänt idag? Mjaa...
Fann en spindel i mitt rum, och detta kan jag tala om för er som inte är så vana
med spindlar som kommer och går i era hem..
SUG ALDRIG UPP EN SPINDEL MED DAMMSUGAREN
Varför?
Jo, för att de klättrar ut igen.
Ni tror kanske att "hey, där gav jag dig en jävla åktur va? Och där dog du allt bra" 
ICKE!
Efter turen i dammsugarröret väntar den mysiga dammsugarpåsen.
Där inne tillbringar de några dagar. Äter sig feta av allt damm,
festar loss med kvalsterhoror och planerar hämden.  
När tiden är inne, klättrar de ut och kryper in i munnen på dig när du sover.
De är galna, förvånansvärt smarta och bör tas på största allvar.
Pappa har uppdaterat min gamla spindeldödare.
Denna kallas Spiderkiller 2000 och har längre skaft och stabilare tilltryckaryta.



Nu ska jag sova och försöka gå till skolan imorrn.
/Erica out


Kommentarer
Postat av: jean

det värsta med att bo i björkhult var sannerligen spindlarna. jag skojar inte när jag säger att den största vi såg var 10 cm från ben till ben.



jag grät.

2009-02-19 @ 13:55:27
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/
Postat av: Erica

Fyfan! Med all respekt för djuren, men spindlar...

Ni borde bygga en egen spindeldödare, det är rätt lätt ändå. Även fast ni inte bor kvar i Björkhult så vet man ju aldrig när de dyker upp.

2009-02-19 @ 14:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0