Tjocken

Ja... då sitter man parkerad här igen.
Destination: Bed.
Har lite naturgodis och soda streamat limevatten.
Varför har alla egentligen fått för sig att naturgodis är nyttigt?
Av nån anledning tror man att det är likadant som sallad
och palsternacka bara för att det inte är "vanligt" godis.
Man tycker att det är något man kan unna sig med gott samvete på vardagen nån gång då och då.
Och sen sitter man här som jag och stör sig på dubbelhakan som dinglar vid halsen.
Jag trivs inte med att ha den där...
Den är ivägen och ger mig röda veck när jag sover på rygg med den nedtryckt mot bröstet
Och mina bröst ska vi inte tala om...
Har jag sagt att jag gått upp två bhstorlekar detta året?
Det har jag iaf, och de är ivägen de med.

Jag önskar ibland att jag var smalare, inte sådär heroin-chic-smal, men bara lite fastare.
Sådär som jag var för ca två år sen. Jag nådde runt min midja med två händer ju.
Kanske berodde på att jag tränade 6 gånger i veckan och gjorde 100 situps varje kväll.
Det var en hurtig tid.

Jag har myst runt med mitt hull ett tag nu.
Tror jag ska styrketräna lite imorrn..




Några bilder från helgen. Jag blev inte smalare hos Deborah heller.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är överskattat att banta ;)

2009-02-10 @ 15:45:44
Postat av: Anonym

Det tycker jag med! Men najs att äta bra mat och träna :)

2009-02-19 @ 01:41:39
Postat av: /Erica

2009-02-19 @ 01:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0