Blogga om vardagen

Det är inte många gånger jag skrivit två bloggar på en dag.
Det känns som att det lunkar framåt. Jag börjar komma in i det.
Min bloggroll.

Som jag skrev förut tycker jag att det börjar kännas svårt.
Svårt att komma på saker att skriva om. Svårt att mätta era läslustar.
För jag vet faktiskt att de som uppskattar min blogg gör det för att de gillar vad jag skriver om.
Jag tror inte att folk läser min blogg för att få reda på vad jag har haft för mig idag.
Och jag själv vill faktiskt inte att alla ska veta vad jag gör på dagarna heller.
Det är inte det jag tycker en blogg ska innehålla.
För mig är bloggen ett litet sätt att påverka, sätta några hjärnor i brand och få fram mina åsikter.
Jag tycker det är roligare att läsa bloggar där människorna skriver OM något.
Det behöver inte vara samma saker hela tiden, men något iaf.

Att logga in på en blogg och mötas av:
Hej idag gick jag ut med hunden (kort på hunden) sen åt jag lunch (kort på maten) sen gjorde jag en pärlplatta (kort på pärlplattan) sen träffade jag min personliga tränare (kort igen)
Det tycker inte jag är rolig läsning.
Iallafall inte om jag inte känner personen.

Det blev inte mycket åsikter idag, utan mest gnäll.
Får väl starta några hjärnbränder imorrn, kanske.



Här är en nykter bild på tre av mina vänner från i söndags.



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0