fuck you very much

____________________________

So you say it's not okay to be gay
well I think you're just evil
You're just some racist who can't tie my laces
you're point of view is medieval

Fuck you, fuck you very very much
cause we hate what you do
and we hate your whole crew
so please don't stay in touch
____________________________

Shit, idag har jag provat något nytt.
Jag nös, hostade och spydde på samma gång. Det var speciellt..,
Men oj, vad håller jag på med!?

GOOOD MOOORGON ALLA LÄSAREEEE.
Hoppas ni har sovit gott för jag har sovit helt underbart!!!


Vad man kan glömma!


Ska vi börja morgonen med att snacka lite skit om Kissie? Jag är lite på humör för det.
Eller är det too obvious att ingen tycker om henne?
Jag är inte helt säker...
Ibland funderar man ju på om hela hennes blogg kanske bara är fejk.
Blogg-Kissie är en person, och den riktiga Kissie en annan..
I vilket fall som helst vet hon hur hon ska underhålla.
När hon la ut sminktips trillade jag faktiskt av stolen.


Nu ska jag gå upp. Kanske slänger in ett inlägg senare idag.
Får ju jobba med uppdateringen liksom. 

 

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0