Dubbel-bråk

Kan någon tala om vad det är som händer?
På två dagar har jag lyckats göra mig ovän med tre av mina vänner.
Jag förstår ingenting.
Det som hände i fredags ber jag dels om ursäkt för, många missförstånd och onödiga antaganden gjorde att jag blev vansinnig och sa och gjorde saker jag ångrade sen. Är glad att vi löst det mellan oss iaf, V.
Annat var det när man ringde upp H, jag är inte ens säker på om det var han som pratade.
Det lät som en fjortonåring... jag hoppas iaf att vi löser det senare.

Men igår slog en blixt ner från klar himmel på msn.
Lite löjligt att sitta och försöka lösa saker på msn iofs men nu blev det så iallafall.
För det första förstår jag inte varför du är arg och om du inte ens vill berätta orsakerna till att du tycker som du tycker blir det ju svårt för mig att försöka göra någonting åt problemet. Jag vill ju lösa detta. Dels för att du har missuppfattat mig men också för att jag bryr mig om dig som person. Att se dig skriva allt du skrev igår, och sen inte ens vilja berätta...
Jag förstår ingenting. Och det är så jävla (ursäkta) frustrerande.
Du vet iaf att jag vill lösa detta, nu är det upp till dig.

 
Hela kvällen igår var rätt håglös. Satt jag hemma.
Målade, låg i sängen, pratade med mamma.
Hade ingen lust till något. Ville inte ut, ville inte träffa någon, ville inte ha kul.
Jag ville inte ens tycka synd om mig själv, eller klaga på något.
Två av mina största hobbys...
Hoppas på en bättre dag idag.
Take care.



Lite av min kväll igår.


/Erica out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0