Glasögon






Och det är inte fagert. Men eftersom jag inte ser så bra måste jag bära dessa när:

Jag ser på TV
Sitter vid datorn
Har lektion i skolan
Läser

Annars är det lugnt.


Har inget speciellt gnäll att lägga ut här idag.
En person jag inte vet vem det är la ut reklam om min blogg på sin bdb, och det tackar jag för!
Oj, fick ta en paus, de slänger bestick och skriker åt varandra på övervåningen. ajaj.
Är Anna på dåligt humör får man numera hålla sig undan.
Ni vet hur det var när man var 14, underbar ålder...
På tal om 14.. vill ni ha underhållning ikväll tycker jag ni ska gå in på
Livia-a på bilddagboken.
Thats all.
I wish no fight.

/Erica out


Kommentarer
Postat av: Fredrik Sjöberg

3 och 4 bäst, du får blogga om hur bäst jag är ;) hahahah=P

2009-02-12 @ 18:04:57
Postat av: Erica

Okej. Haha ne det tror jag inte, Fredrik

2009-02-12 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0