Hoe-shoe.

Lite dåligt samvete för uppdateringen.
Har tyvärr ingen ursäkt eller så.
Bara gjort så sjukt mycket mer viktiga saker än att blogga.

Tex.

Sovit.
Ätit.
Bajsat.

Eller föresten, stryk det senaste.
Tjejer bajsar inte.

ANYWAY.

Idag har jag inhandlat århundradets hor-skor.
Har aldrig haft på mig ett par dojjor med högre klack än 5 cm typ
och dessa är typ dubbelt så höga. Dunno really how to work em'..
Än.

Men det får ordna sig.
Några dagar kvar tills nyårsbrakfesten iaf.

Jag är iaf inte så mycket för höga skor i vanliga fall.
(anledning 1: jag är en bekväm person, anledning 2: min balans är åt helvete.
Men eftersom alla mina små söta vänner köpt klackskor har jag inget val.
Fucking cp-vägrar att gå tillsammans med nitton långa blonda tjejer (med smala ben) om jag själv måste stå kvar på mina 166 cm med brunt hår (och tjocka ben) 

Aldrig. 
Den här typen av grupptryck är helt acceptabel. 
Om alla ska låtsas vara längre då tänker då inte jag avika från trenden. 
NE-VAH.



/Erica out


Kommentarer
Postat av: jenhoran

HAHA erica dom var inte så höga i jämförelse med mina riktiga HOR SKOR. Ska visa bild på dem nån gång. De är röda, med stilettklackar som är TYP kanske 12-13 cm. Men de har söta rosor på sig, så det är nice.

2009-12-21 @ 13:55:13
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0