Fransyska på ingång.

Är lite pirrig i magen.
Får hit min franska student imorrn.
Justine heter hon och verkar vara en behaglig människa.

Förstå hur häftigt detta är.
En fransk människa kommer att bo i mitt hus, prata franska i min luft osvosv.
Exotiskt för bövelN.

En viktigt sak att nämna är också att jag måste behärska mig
för att inte bli kär, respektive upphetsad i hennes närvaro.
(Jag är bara so crazy-ass-lesbo)
Men jag menar FRANSKA. Common!
Det är ju praktiskt taget hormonframkallande.

Inte så att jag menar att date-rape'ade fransyskor får skylla sig själva men..
Det går ju faktiskt att tänka efter lite innan man väljer att uppfinna ett språk som låter så otroligt bra på tungan!


Jag vågar inte visa hennes ansikte
av den enkla anledningen att jag inte vet om jag får (än).



Nu ska jag fixa klart allt inför hennes ankomst.
Jag borde väl vara cool och världsvan inför detta..
MEN ÄR SÅ SJUKT EXCITED.
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0