En video cool!

Letade igenom mobiltelefonen idag och hittade massa gamla filmer.
Tänker därför dela med mig av min vardag, tilllika privatlivet.
Detta är en film från i höstas nån gång.

Mitt piano har den kolossala oturen att vara
placerat i vardagsrummet där även (big unnatural skräll) TV'n står

Och jag gör mig inte sådär hemskt populär om jag klinkar samtidigt
som någon ser på TV. Inte för att det hindrar mig så jättemycket men ändå.. 


Filmen här innehåller följande:


6 minuter av mitt pianospel

En sjuk, oestetisk, avundsjuk, gapig och extremt störande syster.

Mig i handuk (O M G, klicka play dirr!!!!)

Tandborstning

Våldsam hantering av eventuell cancerknöl


Hela filmen är av dålig bildkvalité, så om man inte är intresserad av
att skåda min halvnakna kropp går det bra att bara lyssna på klippet. 

Det som hörs är musik, komponerad av mig och
en gäll, hes stämma, komponerad av min syster.



/Erica out

Kommentarer
Postat av: m

anna gå och dö.

2009-12-22 @ 20:39:46
Postat av: Anonym

fint du spelar :) Trodde dock att du menade att du komponerat låten själv eftersom det stod så. Men det är alltid gött med lite beethoven och Coldplay :)

2009-12-23 @ 01:30:11
Postat av: Erica

Tack så mycket! Och hhaaaha! Den tanken slog mig faktiskt inte. Tog för givet att de flesta kände igen musiken. Men för att inte vara oklar:



NEJ ALLIHOPA. DET ÄR INTE JAG SOM SKRIVIT MUSIKEN SJÄLV ;-)

2009-12-23 @ 02:18:55
Postat av: anna

men håll käften mirre. du behöver inte stå ut med henne dygnet runt. vi är ju i dalsland nu. jag vet inte vad som har flugit i henne. hon är galen. hon klänger på mej, sätter sig i mitt knä och petar på mej när jag försöker sova.. så schyyy !

2009-12-23 @ 20:41:08
Postat av: m

hon klänger jämt på mig med. men jag gillar det tbh.

2009-12-25 @ 00:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0