Onödigt inlägg.

Jag sitter och funderar på varför jag inte har inspiration i fingrarna längre.
Min inspiration sitter inte i huvudet, den sitter längst ut på mina fingertoppar.

När jag skriver, eller bloggar lyssnar jag egentligen bara på mina händer.
Hjärnan är inte delaktig. Bara fingrarna.
När jag målar akryl, spelar piano, rör om i teet ... All hands, I tell yah.


Läser igenom vad jag skrivit och suckar åt mig själv.
Ännu ett gojs-flum-inlägg?
VAD ÄR DET SOM HÄNDER?
Inspirationen ligger och trycker på det tunna lagret hud nedanför mina naglar.
Den vill ut. Men den kan inte vägen.....
Typ.
Fuck do I know? Egentligen.
Vet inte varför jag inte kan blogga just nu.

En realist hade sagt Du är stressad, upptagen, oengagerad
Men jag håller mig till Inspirationen myser kvar i mina fingrar. 

Hi Hi Hi Hi.

Det här är en svartvit bild på mig som glad och söt.



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0