Voff

När jag kom hem till min farmor och farfar idag såg jag att de hade satt upp en lapp på ytterdörren.

"Här vaktar jag!!"
Och en bild på en schäferhund.
Farmor och farfar har ingen schäfer. De har en labrador.

Farmor: HEEEJ!!!
Jag: Heeej... Varför är det en schäfer på dörren?
Farmor: Det var inbrott i huset bredvid häromdagen! Så jag kom på att jag kunde sätta upp en sån här!
Erica: Jo, smart. Men varför är inte eran riktiga hund på dörren?
Farmor: Nää, hon är inte tillräckligt skräckinjagande.

Good point.
Lizzie hade aldrig kunnat agera vakthund.
Hade en inbrottsstjuv brytit sig in hade hon hoppat runt som en tok, försvunnit,
kommit tillbaka med 13 leksaker i munnen, viftat på svansen och betett sig som hon alltid gör.
Värdelös vakthund.



Men iofs är hon söt och kul.

Och söt och kul slår tuff och morrig.
Alla gånger.
När jag tänker efter.
<3
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0