Owjdå

Bara för att jag är så dum och tittar på filmklipp som jag inte borde se tänker jag sovstrejka hela natten.
Vädret kommer antagligen svika imorgon ändå så det spelar ingen roll
om jag sover borta hela dagen (på dagen drömmer man inte mardrömmar)

Dagens ahajustdetjävlarupplevelse: Jag har hela sommaren tänkt köra min
psykologiprövning i november istället för nu i början av augusti som det var tänkt från början.
Därför har jag heller inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort i sommar.

Idag slog det mig dock att jag ska läsa Psykologi B till hösten
och för att jag ska kunna ta den kursen krävs det att jag är godkänd i Psykologi A.
Jobbigt läge just nu med andra ord.
Kommer få hardcore-plugga de närmaste dagarna.


Uppdatering: Farbror ringde från Madonnakonserten så nu har jag inga bekymmer i världen.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0