Sluta med skönhetsoperationer! Bli allergiker!

Chillade lite med min vän H igår.
Det var nice bice.
Vi gjorde sånt som vänner gör.
Ser på film, äter, spelar och pratar skit.

När han gått hem tyckte jag att det började klia runtomkring och på läpparna.
Vilket det gjort ibland förut.
När jag tvättar av sminket så börjar det svida väldigt mycket.
Sekunden jag tittade mig i spegeln förstod jag att något var lite fel.

Mina läppar var ILLRÖDA och större än Kissies.
Diagnos: Allergisk reaktion.
Orsakat av: Okänt.

Jobbigt om det händer igen. Fast kanske med halsen istället.
Och extra jobbigt när jag inte vet vad det beror på.



Mina läppar igår, fast röda och underläppen lika stor som den övre.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart allergisck mot hassan

2009-08-30 @ 21:57:22
Postat av: Erica

Haha, intressant teori. Men det är inte hans fel.

2009-08-30 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0