såååå värd dag

Vaknade upp med mensvärken från helvetet imorse.
Sån där mensvärk som gör att man ligger och kastar sig av och an i sängen.
Ni vet den där sköna smärtan som gör att det pulserar obehagligt i hela ******.
Som gör att låren och ryggen värker.
Varje rörelse är hemsk. Men det är hemskare att ligga still.
Jag låg typ och morrade i sängen. Det gjorde ont att skrika, gjorde ont att gråta.
Men morra fungerade bra, och jag var förbannad så, två flugor i en smäll liksom.
Morr morr.
Tillslut, bedövad av magsmärta staplade jag uppför trappan och drog i mig fem av mina starka värktabletter.
Och sov därför också alldeles för länge.

Sen åkte jag till E och hennes stuga.
Vi paddlade ut på Vänern i en liten gummiring, badade topless,
simmade och spelade baseboll med en död aborre (inte tillsammans med den, utan den var bollen, nifattar) 
Totalt värd dag.
Nu är jag trött och övergödd.

Puss hejdå.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

gädda eller aborre? ^^

2009-08-06 @ 11:46:18
Postat av: Erica

Jag skrev gädda först, sen kom jag på att det inte heter gädda utan aborre och sen snyggt, glömde jag att radera texten. Miss av mig. ber om ursäkt. Har ändrat nu iaf! Kram

2009-08-07 @ 19:20:05
Postat av: Erica

Ps: GO FUCK YOURSELF!!

Komma här på min blogg och rätta.

2009-08-07 @ 19:20:36
Postat av: Anonym

du glömde DS

2009-08-07 @ 23:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0