Porr

Jag måste bekänna en sak. (döljer tydligen ingeting här i bloggen)
Jag och M surfade porr idag.
Gayporr.
Vi såg ett kvinnligt "anal cumshot" (WTF is up with that btw?)
Sen gayporr dirr.
Vet inte hur vi halkade dit..

Det mest inkorrekta var iallafall att jag gillade det.
Det var sexigt med två snygga män som låg och kysste varandra.
Jag tror jag är rätt hetero, möjligtvis lite bi, men inte lebb och absolut inte bög.
Men jag gillade det.
Vi såg inte några mer visande scener om man säger så..
Men det vi såg.. jaa. Rätt sexigt.

Några som läser bloggen som är erfarna porrsurfare?
Tipsa gärna om någon bra sida.



Sov gott.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: vizzman

men älskade du...

2009-08-31 @ 22:14:32
Postat av: lisa

erica, du är söt har jag hört ;)

2009-09-03 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0