Kanske inte helt okej beteende

Okej. Jag tappade kontrollen över mig själv nyss. Igen.

Frågade H om vi kunde spela röj eftersom klockan var mycket och jag hade tråkigt.
Sure sa han.

Jag ser mig själv som master på röj. Och eftersom det framgick att
H inte var så erfaren tittade jag på family guy och läste mina mail samtidigt.
Vad händer?
Han vinner.
Två gånger. (Ja, jag är allvarlig)
Han vinner över MIG på RÖJ?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!

Han vinner över mig på röj.
Och som den mogna, sansade människa jag absolut inte är, blir jag arg.
På riktigt.
Kallar honom fula saker, skriver att jag hoppas han blir överkörd av tåg och grejer.

Så nu sitter jag här. Ensam.
(H blev offline mitt under i alla mina ramsor)
En galen urspårad förlorare.
Och jag är fortfarande arg! Jag är bitter och sur för att jag förlorade ett spel på msn messenger.

Får lägga in mig på sluten psykavdelning snart.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0