förmågan att inte acceptera skit

Asså inte för att vara sån, men hon börjar bli rätt schleten va?
Hur många har hon haft sex med nu? 
Så många?! Men gud, stackars tjej.
Ärligt talat, det är ju nästan synd om henne.

vs.

Asså, hur många har han legat med nu?
Han har rätt många jack i sängen eller? Haha.
Så många?! Shit.
Haha, den killen alltså. Han bara kör, så rätt. hahah, vilken kille!


Ser ni?
Trångsynta samhällsskadade människor.
Ni är så blinda, så dumma, så fega, så inskränkta och rädda.
Jag vill skratta åt er, säga att ni har en tråkig syn på livet och människan.
Men jag kan inte det. Eftersom det är såhär typ alla resonerar och tycker.
Just det här är ett av många exempel på att Sverige och världen inte är jämställdt.
Det stinker patriarkat.

Vi har allt inpräntad i våra sinnen. Det är så, det är si.
Vi har fått allt serverat.  
Det här är normalt, det här är för mycket. Blabla.
Och förlåt mig för att jag inte accepterar.
Förlåt att jag väljer att inte stå och se på, ge med mig.
Jag vägrar leva som samhället och alla människor säger att man "borde" om jag inte håller med.
Fattar inte vitsen.
Jag struntar i att folk tycker jag är jobbig, tjatig, osexig för att jag gnäller osv.
Jag struntar fan i det.
Är ändå bättre än er som fegar ur och viker er för saker ni egentligen tycker är åt helvete.


Jag lever åtminstone utan skämmas för mig själv.
Åt helvete med fegisar.  


/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har iaf legat med mig :D

2009-04-20 @ 16:26:06
Postat av: Anonym

förlåt glömde dom hundra andra

2009-04-20 @ 16:26:30
Postat av: Anonym

förlåt för allt jag har skrivit

2009-04-20 @ 16:26:46
Postat av: Anonym

Kan du förlåta mig?

2009-04-20 @ 16:27:07
Postat av: Erica

Så synd att jag inte är den förlåtande typen. I sånna här lägen vill jag tacka IPRED lagen. Om ca 15 minuter kommer jag använda din ip-adress, gå in på din dator och utan fysisk access installera en liten trevlig sam kallad: Win32.CIH. Vet du vad det är? :) Kan väl säga så mycket som: Farväl till hårddisk D. Att du förolämpar mig på detta vis är sårande. 100 pers? Jag har legat med betydligt fler än så! Se detta som en varning.

2009-04-20 @ 19:18:03
Postat av: marigona

2009-04-20 @ 23:26:25
URL: http://qq

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0