Simsmaster

När man har varit sjuk i tre dagar tar tidsfördriven slut förvånansvärt fort.
När man sett på 15 avsnitt av top model 5 i rad och läst knivlisas
blogg från början till slut finns inte så mycket att göra.
När man inte har matlust eller kan sova mera finns det inget alls att göra.

Idag hittade jag min räddning.
The Sims 2. 
Jösses i helvetet vad roligt det är.

För många år sen var jag SimsMaster.
Jag kunde alla fusk, jag byggde snyggast hus och hade de mest avancerade relationerna.
Allt det har blåst nytt liv i min hjärna igen.

Lyssna på det här.
En familj med två bortskämda ungar, pappan jobbar hela tiden,
mamman är hemmafru och ofta ensam i det glassiga huset.
Hon inleder därför en relation med hembiträdet bakom ryggen på familjen.
Barnen går på privatskola och pluggar så mycket att de inte har några vänner.
Pappan vill ha sex med sin fru hela tiden men eftersom hon är kär i städerskan
nekar hon honom (i min värld skyller hon på huvudvärk) och sover tillslut i gästrummet.

Det är så sjukt kul.
Hade totalt glömt bort hur skojigt det är att styra någons liv.

Imorrn ska jag göra familjen Fritzl.



/Erica out

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

du är sjukt kul! :D

2009-04-22 @ 22:05:02
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: Sanna

the sims 2 är bäst (Y)

2009-04-23 @ 22:22:57
URL: http://sannaaborjesson.blogg.se/
Postat av: Erica

hehe. ja menart

2009-04-24 @ 00:03:53
Postat av: Ews :D

HAHAHAHAH Erica du är nog den roligaste personen jag någonsin träffat :D<3

2009-05-01 @ 12:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0