greetings from spain

hej po er daer hemma
jag sitter po ett schletet internetcafe nanstans har i staden
jag har bearsat oel med jennifer och robert  och sett 2 gayhundar para sig
mycket intressant.

vadret aer helt okej, solen skiner men det blaser.
jag kommer hem po tisdag for alla er naera och kaera som vill veta.
jag saknar er lite daer hemma men kan absolut inte posto att jag aer sugen po att oka hem till Sverige.
SkitSverige.

jag vill bo haer i Spanien, aerligt talat.
kopa mig ett litet hus vid stranden och jobba i non liten naerbutik inne i stan.
jag gick laengs strandkanten haeromdagen, ljummen, gul sol i ansiktet,
plaskade med fotterna i vattnet med Sway - The Kooks i oronen och taenkte po vad underbart allt aer.

och jag aelskar att jag slipper all charterskit och all all inclusive.
det aer underbart att bo sohaer. aeta faerskt broed varje morgon med jordgubbar,
ligga uppe po taket och sola, ga till affaeren och ta en cigg po strandpromenaden.

planet goer tidigt po tisdag morgon och antagligen kommer jag med det.
risken finns att jag rakar komma bort po mondag och inte hittas,
men jag tror inte chanserna foer att det ska haenda aer saerskilt stora, tyvaerr.

ses hemma. kanske.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Ewwwoo :D

Ericoo jag saknar dig, försökta ringa dig på lovet men nu fattar jag varför du inte svarade :D VI MÅSTE VA SNART:D <33

2009-04-14 @ 11:06:37
Postat av: Ewwwoo :D

Ericoo jag saknar dig, försökta ringa dig på lovet men nu fattar jag varför du inte svarade :D VI MÅSTE VA SNART:D <33

2009-04-14 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0