Skämmig skalle.

Wad is up?
Ville bara kika in och säga hej.

Som jag skrev för kanske en vecka sen så har jag fullt upp.
Tekniskt sett inte till 100 %.
Men för att jag ska kunna fokusera på skolan och hinna klart
med allt utan att bryta ihop behöver jag ta en paus från bloggen. 
Överföra all möjlig hjärnaktivitet från internet till word.

Jag kommer snart igen.
En vacker dag när solen strålar och fåglarna kvittrar.
Precis när ni börjat ta den där ljuva sommarbrisen för givet
och lovet är i antagande, då kommer jag tillbaka.
Och skriver massa skit igen. Promize.

Tills dess, gör era läxor, ät glass och ta efter djurens vårbeteende.



/Erica out 

Kommentarer
Postat av: jenife

är vänersborg fint på sommaren?

är du fin på sommaren?

jag vill ses.

du kan komma till göteborg.

sen kan jag komma till vänersborg.

sen kan du följa med till emmabodafestivalen, det är trevligt där.

2010-05-24 @ 17:24:42
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0