God eftermiddag är det visst inte alls det. God kväll!

Har Frankrikeflashbacks, sitter därför och slevar nutella rakt ur burken.
Jag skapade en ny intällning till sockerintagande under tiden där.
Trodde att jag skulle spy åt söta saker när jag väl kom hem till Sverige.
Men tvärtom, måste få bukt med detta alltså.

Dagen idag har varit bra, lång och kort.
Gick och satte mig ett par timmar på biblioteket efter skolan för att känna mig duktig. Tycker bättre om mig själv när jag gör "nyttiga" saker.
Hur präkt-illa det än låter.
Tanken var att M-J Skåne skulle komma dit och plugga tillsammans med mig
men det glömde hon bort... ryser när jag skriver det.. glömde bort..
Satt som en uppklädd kvinna på en blinddate. Med glansig, orolig blick.
Livrädd för att dejten sett hur man ser ut och vänt i dörren.
Spanade över hyllorna, letade efter det blonda håret nånstans mellan böckerna.
Människorna omkring stirrade medlidsamt. De äldre männen gav mig
snabba beklagade ögonkast och återgick sen till sina böcker.
Efter 2 timmar gav jag upp. Min älskade M-J skulle inte komma.

Oj, nu dör datorn snart igen.
Datorn datorn... den har samma batteriuthållighet som mig under tortyr.
Har med det sagt aldrig blivit torterad.

Skriver mer sen.
Sitter och tittar Millenium nu. Igen.
Lisbeth Salander är en riktig pärla hon.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0