Tjenna.

Häy.
Utebliven uppdatering igår och det har sina förklaringar.
Alkoholrelaterande förklaringar.

Idag hoppas jag att mitt blod är rent och nyktert för ska sätta mig i bilen strax.
Känner att jag måste komma igång med övningskörningen på allvar nu.
Alltid varit världsmästare på att dra ut på saker och ting.
Körkortsteorin, inget undantag.
Problemet i största allmänhet är bara att jag somnar så fort jag öppnar boken.
Jag behöver bara krypa ner i sängen, slänga en blick på den innan jag
däckar ashårt mot sängaveln. Min kropp motsäger sig alla typer av plugg.
Jädra opraktiskt.

Men men. Nu är det dags att kämpa på och få det gjort.
Bara att bita ihop och börja bry mig om hur tunga släp jag får köra och sånt.
Säkert jätteviktigt egentligen, när jag läst lite.
Har en känsla av att det inte kommer vilja fästa på hjärnan men det får gå.




/Erica out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0