Tjollahopp

Man tycker tydligen att jag sköter uppdateringen dåligt..
Ynaffi Lo grymtade ur sig det i morse.
Som tur var hade jag luftgeväret med mig på mediakunskapen
och när sista stavelsen lämnat hennes mun satte jag pipan där.
Grymt noga att markera!
Ni vet vad vi har sagt om slynor och att hålla sin plats..
Våga visa när något inte är okej osv.

Sen gillar jag ju Ynaffi Lo så hade aldrig skjutit henne på riktigt och så..
Idag räckte det med en kula i vaden.
Hon förstod budskapet!

Det har varit en bra dag idag.
Har skissat klart min tato bl a.
/Erica out



Kommentarer
Postat av: Ynaffi-Lo

Inte bara det att hon uppdaterar dåligt, hon ljuger också! Jag fick fick fan ingen jävla kula i vaden och inget buskap fick jag med mig ifrån mediakunskapen heller.



Vad som hände när jag så fint grymtade ur mig denna anklagelse var en liten söt bortförklaring från miss Erica här och sen återgick hon till sitt knapprande på datorn. Inte så jävla tuff när det kommer till kritan ha?!

2010-01-13 @ 21:53:49
Postat av: Erica

Ynaffi. jag har sagt att du ska hålla dig BORTA från spriten. Orkar inte med dina fyllelögner länge till.

2010-01-14 @ 00:35:49
Postat av: Ynaffi-Lo

svårt med ironin tror jag. mycket svårt.

2010-01-14 @ 14:41:00
Postat av: Erica

Tig nu kvinna!

2010-01-14 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0