Backhand moments

Saker som gjort mig slap-sugen denna vecka.

Number 1

Den här händelsen took place för ca en timme sen. 
Jag var trött och drogs med en stark craving för sega nappar.
Visste att jag hade en godispåse där hemma och planerade att rätt våldsamt slänga mig över den så fort jag kommit innanför dörren.

Så jag går från bussen, det är iskallt och nästan storm ute,
flera gånger känner jag för att ge upp och lägga mig ner i snödrivorna 
men något får mig att fortsätta kämpa; 
Vetskapen om att jag har en påse fylld med godis där hemma.

Tror ni att påsen finns kvar när jag kommer hem?
Ja.
Tror ni att det är något kvar i den?
Nej.

Tre sketna djungelvrål har någon lämnat kvar.
Jaha nu ska hon dö tänkte jag och gav mig på jakt efter modern.

Number 2

M-J Skånes kommentar. 



Varför har du moderat-örhängen på dig?

För det första ser det ut som socialdemokrat-örhängen.
För det andra är det inte ens socialdemokrat-örhänge.

Ibland ligger backhanden i luften och bara väntar.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: MJsKånE

Du får mig att låta dum.

2010-01-07 @ 18:49:46
Postat av: Erica

Nu förstår jag inte.. låta?

2010-01-07 @ 20:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0