Pienna.

S har ju som bekant fått två bröder inom en 6 månadersperiod
och nu är det dags för broder 2, also known as Kiwi O, att döpas.

Dop betyder kyrka, mat, sång och musik.
Jag tillfrågades om att stå för det senare.

Att spela inför okända människor är lite kul men jag blir alltid sjukt nervös.
Jag får blackouts och panikkänslor. Vet inte varför.
Det är så konstigt med tanke på att spela piano är nåt av det bästa jag vet.

Att sitta och klinka lite inför vänner sådär spontant går fint.
Men när man liksom måste gå upp, framför massa människor,
med ett uppdrag att spela någon fin förbestämd låt... Det går inte.
Jag vet att jag hade sabbat hela dopet.
Var tvungen att tacka nej och det kommer jag antgaligen ångra mig för senare.

Det här är min söta vän H.
Han är duktig på piano för att vara gitarrlirare.
Tror inte att han har något problem med att spela inför folk.
Men när kameran kommer fram då låser han sig.



Nu ska jag städa mitt jefla rum.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0