åh gud du e zå snygg hehe nää du kan va :> :* (DÖ)

Dagens irritationsobjekt:
Bekräftelsesökande ungdomar.

Man hittar dem lite här och var.
Kanske på stan, kanske i skolan men mest framför datorn.
BSU i värsta form är den sort som härjar på facebook.
Nyss hittade jag en kille som hade två mappar med sammanlagt 62 bilder på sig själv.
Alla likadana, för övrigt.
Samma posé, samma hårvax, samma keps (varför har de alltid keps?)
Och alla bilder photoshpade för att dölja den dåliga hyn.

Kanske är en löjlig och onödig sak att störa sig på.
Men förlåt jag orkar bara inte!
Får kväva mina impulser att loska ner dataskärmen.

Okej, om man är 13 år och nyss pubertetsdebuterat. Fine.
Det hör till naturen att ha ett stort bekräftelsebehov då.
Därför bilddagboken.se existerar. Men FACEBOOK! Lägg av bara. 
Men när folk i min egen ålder håller på såhär är det ju pinsamt.
Jag blir lite äcklad faktiskt.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Mr T (the negro)

Det är ofta samma killar som spelade CS som 13-16-åringar, en bokstavskombination och taskig uppväxt. De kanske behöver den där lilla extra uppmärksamheten? Det är ju faktiskt synd om dem, det närmsta de kommit till att läsa en bok är förmodligen att ha SETT Ondskan. Tack och hej!

2010-02-17 @ 16:06:29
Postat av: Erica

Haha, kunde inte ha sagt det bättre själv!

2010-02-17 @ 18:09:55
URL: http://ericamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0