Det bor en liten liten Stureplansdrottning i mig.

Vi ska till badhuset imorrn med skolan.
Och jag har gått upp drygt 10 kilo på 2 år. 
Jag är jätteblek och har flera celluliter på låren.

Inför sådana här events förväntar man sig antagligen
att jag borde stå framför spegeln, dra in magen,
förbanna min matglädje, gråta en skvätt och sakna min gamla kropp.

Men det gör jag inte.

Blondinbella har så himla rätt i det hon säger om självkänsla.
Har alltid hållt med henne om det.
Vikten sitter i huvudet. Fatta det.
Kan inte bara alla älska sig själva så är det bra sen?



Min kropp är min kropp och den KICKS ASS!
/Erica out

Kommentarer
Postat av: m

FAN VAD FET DU ÄRR!!!!!!!!!!!

2010-02-03 @ 23:41:17
Postat av: Estelle

FAN VAD GRYM DU ÄR!!!

MVH tönten som alltid drar in magen/har för stora badkläder för att skyla men som mest ramlar ner när man simmar/bygger en hydda av handduken och bosätter sig i den vid bästa givna tillfälle.

2010-02-04 @ 00:17:25
URL: http://elletse.blogg.se/
Postat av: L-E Bernie

så jävla bra är du rikey.

2010-02-04 @ 16:55:57
Postat av: mäty

erica du ÄGER HÄHÄ

2010-02-04 @ 18:33:30
Postat av: linnea

ooom man ändå kunde se ut som du och du har gått upp 10. Att vara nöjd med sig själv är svårare än alla matte tal som finns.. Och jag suger på matte! Måste öva på detta ( inte på matten alltså haha)

2010-02-05 @ 16:10:25
URL: http://katinaheldine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0