O-O-OOOOOOHHH-rientering

Ligger och grubblar i min säng.
Har orientering imorrn.
Och är lite sådär lagom pepp på det.

Jag förstår faktiskt inte varför orientering fortfarande måste vara en självklarhet i kursplanen.

Jag vet att det är bra att kunna orientera om man skulle gå vilse i skogen osv osv.
Grejen är bara... Hur ofta är man i skogen? Egentligen? 
Och vad är det egentligen man lär sig på orienteringsdagarna?
Att följa en karta.
Jag vet inte hur det ligger till med er men när jag väl får för mig att
gå ut i skogen tror jag inte att det första jag skulle tänka på att ta med vore en karta.
Jag äger ingen karta. Vet nog inte ens på rak arm var man får tag på en.

Nåväl.
Måste iaf dit imorrn.
Sov gott.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Tobe

Helt meningslöst ja, men kul som fan också ;D

2009-09-15 @ 17:32:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24431

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0