Hände det ens på riktigt?

Var det för att deras manliga kroppar drypte av svett?
Var det för att jag stog allra längst fram vid stängslet?
Var det för att Jerry tittade på mig i fyra sekunder under Young dad?
Var det för att han sjöng in i min kamera när jag filmade?
Var det för att jag kände hans hand, hans bröstkorg, armar och hals? (bättre än sex im telling you)
Var det för att basen var så överjävligt genomträngande?
För att saxofonerna, trumpeterna och bongotrummorna slungade oss huller om buller?
För att publiken och bandet klickade så bra?
För att jag älskar deras musik?

Jag såg Hoffmaestro & chraa för andra gången igår.
Underbara jävla Hoffmaesto & chraa.
Spelningen går inte ens att förklara.
Det går inte. Ni förstår inte. Om ni inte var där så kan ni inte förstå.
Klippen jag spelade in är svinbra men är ändå så bleka i jämförelse med verkligheten. 

Efter babyshambles gig på Peace and Love är detta den bästa konserten i mitt liv.

Till er:
The Hoffmaestro & chraa - The storm.
Sista låten.



/Erica out

Kommentarer
Postat av: Mr T (the negro)

Think twice before you grab a lovely pair of hips :S

2009-11-12 @ 20:31:19
Postat av: Erica

precis!

2009-11-12 @ 21:57:54
Postat av: L-E Bernie

asch, skulle åkt med! men om jag hade åkt hade jag aldrig kunnat vara så het som jag var idag! höhö

2009-11-12 @ 22:01:09
Postat av: Erica

de släpper ju ny skiva snart, vi får åka iväg då!

2009-11-13 @ 12:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0