18.01

Klockan är 18.01 och detta är första uppdateringen för dagen.
Lite lågt kan tyckas, men ska härmed förklara mig.

Jag Är I Dalsland.

Needless to say more.
Typ.

De har tydligen bredband här men jag hade helt enkelt inte haft tillfälle att sitta vid en dator förrän nu.
Nu gör jag iaf det!
Parkerad vid mormor och morfars lilla käcka sak. Ram-minne: 0
Vi ryker ihop var fjärde minut ungefär.

Jag skriker MEN VAD ÄR DITT PROBLEM?!
Datorn morrar GNOOOZUUURRZZZOORWwwEWWWrRRRRAAHHGGGHRRRUZZZZZ.


Vad ska jag skriva...?

Hm.. JO!
Jag fick en ofrivillig gråtimpuls förut idag kan jag berätta.
Mamma och jag satt i bilen och plötsligt ville jag bara gråta.

Såg avsnitt 10 på tredje säsongen av L Word igår och Dana dog.
Dana som varit med sen starten. Hur kan producenterna välja att döda henne?
För det första blir man ledsen för att Alice och hon aldrig blir tillsammans igen, att Alice blir ensam osv.
Men de skänker heller inte en tanke åt oss tittare som liksom lärt känna henne!!
Så orättvist och själviskt.
Själviska lesbo-regissörer.
Blir så ledsen.
....
...........
..................
..................
....................................

Framtidsplan: Se mindre Tv och dator.

(Uppdaterar senare, kommer få de vanliga skogs-ångestattackerna frammåt natten)
/Erica ou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0