Trip to Nödinge.

Hejhejhejhejhejhejejhej.
Jag är hemkommen från Nödinge.
Och har tyvärr inte så mycket att skriva därför kommer här lite bilder istället.
Med tillhörande bildtexter. (Så kreativ orkar jag iaf vara)


Sofie med lille Zack.



Jag med Zack. Hade väldiga problem med att hålla det lilla barnet.
Eftersom jag i princip framkallar bröstmjölk av lycka när jag ser en bebis
trodde jag att jag skulle veta exakt hur man håller den också.
Att det skulle vara min naturbegåvning, ungefär. Så var icke fallet.
Ni som tror att hålla en bebis är lika lätt som att hålla en laptop kan slå er själva.
INTE samma sak fick jag lära mig igår.
Men på bilden håller jag honom på Rätt Sätt.



Vi roade oss med den lille parveln en bra stund.



Detta är bebisfötter. Blev helt crazy när jag såg dem!



På kvällen tog vi en promenad i Nödinge.



Vilka kvinnor vi blivit! Hon är så snygg!



Sen såg vi denna oversizemask. De måste genmanipulera sina maskar där nere.
Jag har storlek 38-39.



När vi såg fler maskar blev jag tillslut rädd så vi gick hem.

SLUUUUUUUUT.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0