Tips på förnyelse i vardagen

Småsaker som förgyller.

  • borsta tänderna, håret och kissa SAMTIDIGT.
  • tillaga gröten i micron
  • sätt dig på andra sidan i bussen

Har penismycket att plugga den här veckan.
Undrar om det ens är korrekt att ha så många saker samtidigt.
Tråkigt och stressigt.
Hoppas att M vill följa med ut på en promenad sen för att andas.
Man är inte alltför bortskämd med det nuförtiden liksom..

Har en sak att berätta!
Ericamartina har satt upp en åttaveckorsplan för att gå ner i vikt.
Min första banting någonsin förutom svältveckan i åttan under fjortonårstiden.
Ska bli roligt.
Tumme in air.

(Ps. jag förstörde mina jeans förut. LJUGER INTE. Kom inte och säg att jag ljuger.
Det här är inte saker som händer på tv. När jag hade ätit och skulle dra upp dragkedjan igen
(Ja, jag var tvungen att knäppa upp dem när jag åt) så sprack dragkedjan.
Mitt psyke ba DIET MOTHAFUCKA DIET. d.s)



/Erica out


Kommentarer
Postat av: L-E Bernie

Ska du inte passa på att belöna dig själv med ett spinningpass nu när du sa nej till att äta godis in das schooool?

2009-11-16 @ 22:09:45
Postat av: Erica

eeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYY

2009-11-16 @ 23:31:52
Postat av: Mannen som vet

näääääääääääää

2009-11-16 @ 23:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0