provocerande start på morgonen

Hihi.
Det är så kul med folk som ska korrigera andras fel men istället börjar med egna.






Jag kollade förbryllat igenom inlägget utan att hitta en enda särskrivning.
Men sen slog det mig.


Det är därför kul att berätta för dig att detta inte är en särskrivning.
Vilket du egentligen borde förstå själv eftersom det inte finns något som heter:
"Svenskakrönika"

Ordet "svenska" i denna mening använde jag som ett adjektiv.
För att beskriva att det var en krönika på svenska.

Om jag hade velat skriva ihop orden hade det stått: 
"Svenskkrönika"

Säger ba BITE ME.
Hejdo.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flåt mig :( Du har rätt. Även om jag hellre skrivit svenskkrönika,

2011-01-09 @ 12:31:30
Postat av: Ericamartina

Ahmen det är väl okej dårå........

2011-01-09 @ 15:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0