Häj.

Tjena tjena.
Kickade igång dagen med att köra sönder vår bil.
Tycker det är fett värt att gasa i stora vattenpölar, men motorn höll tyvärr
inte med om det och valde att självdö på en parkeringsplats i Trollhättan.

Tror det betyder att vi nu officiellt är ovänner.
Självklart har vi haft lite duster titt som tätt men detta är nog värst hittils.
Och jag står fast vid min åsikt att man inte beter sig så.
Får ta en tur imorrn och se om jevlskapet fortfarande står kvar och tjurar.

Nåväl, nu ska jag plugga (en av anledningarna till oregelbunden uppdate)
och sen blir det att skeda all night all night all night long med Elf.

Vi har föresten tagit våra första "parbilder" nu.
Grupptrycket blev för starkt så vi kände att
Fan nu får vi det överstökat!
Och tycker vi skötte det bra!





Inga pussbilder dock. Där drar jag fan gränsen.
Hej på er.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

du brukar kunna få igång en diskussion: http://ttela.se/start/vanersborg/1.1089039-kvinna-brutalt-valdtagen-i-sin-bostad

2011-01-18 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0