Goder afton.

God fortsättning!

Jag sitter redo och klar för lite party och kära återseenden av mina vänner. Trots att vi sen studenten är utspridda på olika ställen i Sverige och utomlands är det ändå lika härligt när vi ses.

Så nu vet ni det.
Här är en vink från mig till er som läser min blogg denna stormiga afton:



Ska strax be mamma köra mig de fyrahundra meterna bort till M. Och ni som tänker "köra bil fyra hundra meter! nej vet du vad" får nog inse att vi är körda ändå, vad gäller miljön. Regnstorm i december? Precis. Och att låta mitt hår bekanta sig med detta mördarväder är något jag bara inte tillåter efter 13 minuter med platttången.

Eftersom jag då förvandlas till detta:



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0