Sjukhusbesök YEEEHAAAW!

TJENARE!
Har nog inget kul att berätta så vi kör en dagsresumé.
Var på undersökning på Uddevalla sjukhus idag för att kolla sklerodermin.
Ett halvokej besök. Skulle säga 3 av 10 flygande bävrar.

Läkaren var en man i medelåldern, trevlig sådär, men hade kalla fingrar.
Till att börja med fick jag svara på massa genanta frågor (mami brevid i stolen). Sen fick jag ta av mig kläderna och lägga mig ner på en brits så att doktorn
kunde undersöka hela kroppen. Nacke, hals, armar, bröstkorg, axlar, mage, lår, knäskålar, händer, fingrar, fötter, tår. Rubbet. Tom nagelbanden undersökte han i microskop. Allt för att se om sklerodermin spridit sig. När det var klart stack de mig 3 gånger innan de tappade mig på ca tusen liter blod i tusen olika rör.


Sen fick jag gå hem.
Ska dit om några veckor igen och röntga lungorna
för att se så att inte bindvävs-bastarden förökat sig där.

Men på det hela taget såg det rätt bra ut. Skönt!
Nu ska jag fortsätta äta min lchf-kvällsmat.
Smält ost med cola light.

/Erica out



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är nyfiken på din LCHF-period! Varför äter du den och hur länge? Kan du träna samtidigt eller är du trött? Teeeell me!

2010-09-20 @ 21:06:08
Postat av: Erica

okej. då försöker jag skriva ett inlägg om det inom kort!

2010-09-20 @ 21:44:54
URL: http://ericamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0