HALLÅ?!

Varför är det ingen som ber mig att sluta gnälla föresten?
I de senaste inläggen har jag grinat ut om hur mycket jag saknar kolhydrater.
Nu gick jag själv in på ericamartina.blogg.se, läste lite smått och kände bara
Men vad i hela friden är detta. Hur rolig är jag på en skala.

Så frågan är: Varför säger ni inte ifrån?
Vill ni att jag ska fortsätta gråta och deppa över allt jag inte kan äta?
VA?

Nej just det.
Säg till nästa gång innan det går över styr.
Ni måste ju lära er att avgöra skillnaden mellan humor och
vad som bara är pure whine. Och om ni inte klarar det
längre kan vi ju lika gärna lägga ner alltihopa. Herregud.

/Erica out


Kommentarer
Postat av: Mr T (the negro)

Nu gnällde du igen?

2010-09-28 @ 16:58:06
Postat av: Thorrzor

Jag vågar inte klaga. Får bara skäll......... :(

2010-09-29 @ 20:58:01
Postat av: Erica

nej jag lovar att inte skälla!

2010-09-29 @ 22:05:23
URL: http://ericamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0