Liten dryg update, älskar er ändå <3<3<3

Tjena bloggman.
Sitter och äter kålpudding med sallad och vatten. Min fredagslyx (...)

Idag är det exakt 2 veckor kvar.
Om exakt 2 veckor kan jag äta smörgås till frukost, spaghetti
med köttfärssås till lunch och unna mig en pizza till helgen.

Längtar så jag dör.
En sak jag lärt mig under de här dryga 2 månaderna är att man dör lite psykiskt
av att välja bort något ur kostcirkeln. Livet blir tråkigare, själen blir utmärglad.

Om 2 veckor kommer jag förhoppningsvis också börja uppdatera mer igen.
Tror att socker är nyckeln bakom humor och allmän livsglädje. Faktischkt.
Vad mer vad mer...

Jag har haft en ypperlig kväll hoppas att ni också haft det osv.
Kjam.

/Erica out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0