Kul måndag.

Kan inte sluta skratta.
Några skator har brutit sig in i vår soptunna och massakrerat de översta påsarna.
Man skulle kunna tro att de gör sånt här av hunger (det har jag alltid trott) men
nu börjar jag misstänka att några av de små kräken besitter perversa sinnen.

För påsen som tydligen vart föremål för det mesta hackandet är ingen matpåse.
Utan soppåsen från badrummet. Så nu mina vänner, ligger det tops, papper
och använda tamponger sönderhackade över hela garageuppfarten.

Kul måndag för skatorna. Det gjorde ni bra.



(Btw, jag äter p-piller som gör att jag inte haft mens på mer än ett halvår.
Därför tycker jag att det inte är mer än rättvist att jag ska slippa städa)

/Erica out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0