HÄÄÄÄÄY!!!

Jag vet inte om ni kan förstå hur exhalterad jag är just nu.
Under åtta veckor har jag hållit mig ifrån alla typer av socker.
Kakor, choklad, flingor, glass, bakelser ALLT.

Om mindre än tolv timmar ska jag äta godis för första gången på 2 månader.
Är GALET hyper!!!

Mitt blodsocker kommer stiga så att kroppen får världens chock och ballar ur. 
Mina insulinvärden lär göra mig sjuk och illamående.
Jag kanske inte ens vaknar upp imorgon.

Om jag bryr mig?

Eh nej.
Socker är roten till allt vackert <3



Förutom tjockisar.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Elin

har du gått ner något i vikt :)?

2010-10-21 @ 16:35:33
Postat av: Anonym

Gör utförliga beskrivningar av din eventuella viktnedgång, rätt ska vara rätt. Nu har du hållit oss på halster alltför länge. Gör om, gör rätt!

2010-10-21 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0