hej på er.

Jag är så tillfreds med allt just nu. Sjukt störande.
Vet ju inte var jag ska göra av mig själv.
Känner mig så annorlunda... Typ glad.

Jag är fortfarande sarkastisk och bitter, självklart, det är ändå mig vi snackar om.
Men inte lika tydligt.

Sitter och lyssnar på kärlekslåtar av Ted Gärdestad och ler för mig själv.
Och undrar samtidigt: Vem gör sånt? Om man inte är med i en film eller så.
Inte jag iaf. Trodde jag. Provocerande.

Nåväl. Får ta tag i mig och fortsätta städa min garderob nu.
Är nog bäst om jag stänger av Ted på samma gång innan jag förvandlas
till en såndär människa som lägger sig i sängen, lyssnar på Titanic-soundtracket
och försöker få sig själv att gråta för att "det känns så skönt". Brrrr...

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

erica du är alldeles för kass på att uppdatera. skärpning

2010-11-05 @ 15:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0