Toalettproblem.

En sak jag ibland undrar över är:

Kissar människor på toalettringen för att de tycker det är kul?
Eller bara för att de är mentalt efterblivna?

Det absolut värsta som finns är att springa in på skoltoaletten
panikissenödig och sätta sig på någon annan människas kvarlämnade kiss.
Jag blir precis lika ledsen varje gång det händer.

SKÄRP ER!!!!
Kissa rätt eller låt bli.



Bild: Från en gång när jag stoppade ner M's katt Gucci i toaletten.
(Gillar att tillämpa kreativa bestraffningsmetoder)

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla lögnare. så där ser inte vår kisse ut. och han är jätte rädd för toaletten. det hade ju varit hur elakt som helst av dig. han trillade faktiskt i där en gång när han var liten.

2010-11-12 @ 22:30:46
Postat av: Anonym

Ska ta en bild nästa gång jag doppar Anna i toaletten :) hittills finns bilderna bara i huvet.

2010-11-14 @ 20:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0