Knifie!

Hej raringar!
Nu sitter jag här igen.
Mähehe....

Hänt massa olika saker idag.
Mejlade min idol Knivlisa och bad om säljarknep (för ett möjligt jobb)
Såhär svarade hon:

"Alla har olika taktiker.

Det viktigaste för mig för att etablera ett
initialt intresse när jag telefonsålde var att FLÖRTA.
Det handlar om att HORA.
En självklar majoritet av dem jag sålde till var män.
Det låter som sagt horigt och det är det ju också,
bara det att man inte behöver göra något skamligt.
Man låter gullig, säger ett skämt (fast kanske inte "A man walked into a bar.." )
och ställer någon personlig fråga (fast kanske inte "när grät du senast").
När man har dem runt ringfingret är det bara att köra på med sina argument.
Det ska vara kortfattat, enkelt och slagkraftigt.
Och man ska inte bli tyst förrän man sagt något jättepositivt,
för de vill inte känna sig som värsta neggot.
Det är det viktigaste tror jag.
Lycka till och berätta om du fick jobbet!

/ Lisa.
Just det. Sen säger man WANKER om den man
sålt till när man lagt på, om den gått på hela flörtgrejen"


Måste älska na'.
/Erica out


Kommentarer
Postat av: Ida

ses vi på Lipz i kväll? :D

2010-05-13 @ 16:57:03
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0