Förklaring.

Under de följande veckorna innan skolavslutningen 
kommer ni upptäcka att jag inte bloggar lika mycket.

Och ska förklara det.

Jag har massa, verkligen massa arbeten jag ligger efter med.
Och jag måste hinna klart med dem om jag ska klara 2an.
Därför kommer jag ligga lågt med bloggen ett tag.
Fokusera på skolan och lägga all tid och allt skrivande på den.
Inte på bloggen.
Säger inte att det är världens pärs att skriva ett blogginlägg.
Men det tar av min tid och kraft.
Tid och kraft som jag egentligen behöver lägga på rapporter.

Jag gör så gott jag kan.
Bloggar jag så bloggar jag.
Men ville bara skriva detta så är ni vet om det.
JAG ÖVERGER ER ALLTSÅ INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas att ni förstår sötisar.
It will be okay.



Buss och kram!
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0