Ynaffi-Lo på krigsstigen.

Erica Martina.
Någonting är ju fel hos henne.
Hon ger ut inloggningsuppgifter till några random läsare.
(Trogna sådana men ändå)
Låter dem gästblogga om i princip vad dom vill.
Vad tror hon skulle hända?
Att vi skulle skriva massa söta puttinuttiga saker och höja läsarantalet?
Skriva lite roliga/påhittiga inlägg?
Hennes inlägg har ju blivit lite tråkiga det sista.
Erica har blivit ganska lame hela hon.
Vilket syns tydligt i bloggen.
Så nu hoppas på på förbättring med hjälp av oss.
Yeah, right!

Tror hon seriöst att jag tänker skriva nått snällt och påhittigt?
Aldrig.

Jag menar.
Tror hon seriöst att hon efter detta.
Får ett snällt/bra gästblogg inlägg från mig?
Sällan.
Man ba, hähähähähähähä. FUCK YOU!

Hon har även lagt ut porrbilder på mig.
Hon sa att hon gjorde det för att hon behövde exempel på vältränade människor.
Yeah, right!
But hey, whatever you say.
Jag vet att du vill ha mig.

Men nu tänkte jag inte bara vara elak mot Erica.
Jag har ju en del andra mobbare där ute också.

 

Vilka mogna/vuxna människor gör liksom någonting sånt här?
(Om dom är mogna/vuxna kan väl i och för sig diskuteras)
Mitt skåp mår inte bra.
Min mattebok mår inte bra.
T-O Smoker och A-D Gais you're going DOWN!
(Och ja, jag tog mig friheten att hitta på ett nytt smeknamn, DEAL WITH IT!)

Och inte nog med att dom mobbar mig för mitt namn,
Lägger ut porrbilder på mig
Och häller vatten i mitt skåp.

Jag säger bara en sak, Bulan.
Behövs inte så mycket mer förklaring än det.
Dom kallar min man för Bulan.
Bulan av alla namn!
Och nej, fel av mig.
Han heter inte alls Bulan längre.
Han heter Bullen.
BULLEN!
Just kill me, okay?

Nu ska jag inte skriva mer idag
(Erica har gett föslaget, KORTA INLÄGG,
yeah, tror jag överskred gränsen för långt inlägg för länge sen)
Men min hämnd kommer.
Jag lovar.

Så alla ni mobbare där ute.
Var berädda.
Jag kommer när ni minst anar det.

Och ja, jag menar er;

T-O smoker

L-E bernie

A-D GAIS

Watch out.


/Ynaffi-Lo out

 

 


Kommentarer
Postat av: T-O smoker

jag är inte rädd för digg naffy!

2010-03-11 @ 16:09:43
Postat av: ..

Ryktas om att någon är sämst på att måla.

2010-03-11 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0