woooho

Jag tror inte att vi behöver någon röstning eller jury i Sverige. Vi kan ju lika gärna gå efter vem jag tror kommer vinna, eller hur? Grattis till fröken!
Nu i efterhand måste jag dock erkänna att jag tyckte att Salem Al Fakir framförde det bästa bidraget i år.

Smsade lite med blogginnehavaren förut, och kan meddela att hon ska ut och supa/ragga kött ikväll med Justine. Idag har daman varit och shoppat lite samt ätit grodlår.

På tal om äckliga saker att äta ( tror jag, aldrig smakat. Vad smakar det? Fisk? Kyckling? något heeeelt nytt?) så fick Lope ett grisben av sin spanjor. Såg så gott ut att man ville mumsa i sig det dirr, fast nä.

Detta var dagens sista inlägg för today, nu ska jag ta mitt febersjuka arsle och dricka lite te. Ha det gött folk, hoppas ni har haft mer för er än vad jag har haft idag. HOJT.

ps. Pernilla Wahlgren kom sist. HA HA HA. In your face.

/ M-zor out

Kommentarer
Postat av: Elin

Bara för att du tjatar så! ;) För övrigt så borde Salem vunnit, vi kommer aldrig komma spec långt med Annas låt!

2010-03-14 @ 13:36:35
Postat av: m-zor

Det stämmer!:)

2010-03-14 @ 14:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0