Kvällsbl0g.

Haft otäck vuxenångest idag med.
Kan bero på det här med sjukligheten..
Typ nu när jag är vuxen kan jag inte längre förvänta mig
att någon ska ta hand om mig på allvar när jag har feber etc etc.

Humöret blev inte heller bättre när jag förskräckt
insågatt nya numret av Amelia kommit. Pricken över i:et.

Bläddrade igenom tidningen förut och hittade trevliga artiklar om bla:
Pensionssparade, matlagningsspecial, hur det är att dejta en 10 år yngre man,
ett vagina-(eller vulva som det kallades)special
- "Vet du hur du ser ut där nere, egentligen?"
(Typ... JA OM MAN FÖDDES INNAN 70-TALET SÅ VET MAN!!!!!!!! VAD GÖR EGENTLIGEN DENNA TIDNING I MIN HAND?!?!?!?! Samt, varför måste mina släktingar ge mig hat-gåvor?)
och självklart ett spännande nummer av "Fråga Bengt".

(dödennärmarsigericadödennärmarsigericaDÖDENNÄRMARSIGERICA)



I ett försök att dubbla antalet positiva ämnen i min kropp
(Ja, det finns faktiskt några) tittar jag på bilder över stället i Frankrike.
Kommer att bo här en vecka från och med imorrn.





Ni har min tillåtelse att bli avundsjuka.
Nu, hejdå.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

innan 70-talet...?

2010-03-11 @ 15:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0