Förklaring.

Okej börjar förstå.
Om jag inte uppdaterar oftare så kommer ni börja jaga mig med facklor.
Jag fattar. Jag skriver för lite för att tillfredställa er.

Problemet är bara att jag inte vill ha en blogg
som tyvärr många av er ger intryck av att vilja läsa.

Jag vill skriva om sånt mina vänner gör, människor jag hatar, saker jag spyr på,
töntiga konversationer, lite politik, lustiga situationer och händelser osv.
Det känns okej för mig och är inte speciellt privat.

(Min blogg är relativt liten och det är kanske fjantigt att resonera såhär, men OM
bloggen en dag skulle skulle bli stor vill inte jag behöva ångra något jag skrivit.
Jag vill inte namnge mina vänner.
Kommer aldrig berätta vad mina familjemedlemmar heter.
Avslöja var jag bor osv.
Känns onödigt, och samtidigt a bit osäkert med tanke på att vissa
grejer jag bloggar om säkert upprör och provocerar vissa människor.
Självklart står jag för allt jag säger och är inte rädd för att bevisa det.
Men min kära moder och fader känner sig inte bekväma med att jag uttrycker
mina åsikter i skrift när det gäller främlingsfientliga organisationer o liknande.)

Jag vill inte berätta om min vardag för er eller lägga ut miljoner bilder varje dag.
Det var inte därför jag skaffade en blogg.
Jag varken orkar, vill, eller tycker det är intressant läsning.
Tanken på att logga in och skriva:
Hej idag har jag blablablablabkabla. Sen åkte jag till balablabakaba.
Sen köpte jag en blabalbalabala och ett baöabalabalavbaaaalabal.
På kvällen åt vi babalabaalbalabalabalaabalabal.

JAG VILL INTE.
Förstå det, snälla.
Då bloggar jag hellre 1 gång om dagen om något jag vill skriva.
Missförstå mig inte. Jag älskar att ni läser!!!
Men jag kommer inte ändra mig för att behålla/få fler läsare.
Så viktig är inte statistiken för mig.
Och att vissa av er gnäller som trotsålderbebisar gör inget lättare.
Tror ni på allvar inspirationen flödar när blonda vänner argt skriker:
AASSSSÅ?!?!?!? KAN DU BLOGGA NÅNGÅNG, ELLER?!?!??!?!?!?!
20 gånger varje dag.
...
Man ba.. jo ge mig en dator right now, känner att jag är
på humör att skriva ett asmuntert inlägg för sånna som Dig.
Ni får ju vara lite snälla mot mig.....?
Jag är en bloggens kvinna men jag har fortfarande känslor.

Ge mig inspiration istället för bitchighet.
Eller var bitchiga men ge mig isf något att jobba med, att skriva om.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0